Monday, April 7, 2014

Karlı soguk günler ve renkli ikramlar :)

   

   Acılısı Kar resmi ile yapalım,haftasonu Konya ziyareti yaptık, cuma aksam hızlı trenle bır saat elli  dakıkada annenne dedemize kavustuk, cumartesi sabahı bu manzaraya uyandık,cocukların nasıl sevindiğini söylememe gerek yok sanırım :)





 Annemle muhakkak carşı işim oluyor Konya'ya gittiğimde, Mevlana civarını, Zaferi, Saray carşısını gezmeyi seviyorum,mazi geliyor aklıma, mesela bir kesit var aklıma hatta annemede anlattım,güldü  nasıl hatırlıyorsun diye, bes altı yas civarı hava kar yağıslı gri renkli gökyüzü , annemle kıyafet alısverişi için hep ğittiğimiz dükkana yürüyoruz,,ikimiziz sadece :), o kadar net ki bu görüntü hafızamda ;), Saray carsısı yanına bu halka tatlısını satan meshur bir yer var, almadan eve gelemiyorum :)



Cocukların baba tarafından kuzenleri misafirimizdi geçtigimiz haftalarda  onlar için yapmıştım bu kurabiyeleri,



Bu tartı uydurdum, dulce de lecheyi Ny'da hazır kullanmış cheese cake yapmıstım, baska nerede kullanabilirim derken aklıma tart yapmak geldi nette arastırdım yerli yabancı ama cok fazla tarif yok, tartı hep kullandıgım tarif ile yaptım, dulce de lecheyi( süt recelini) kendim yaptım, krema ve labne ilavesi ile yumusattım, üzerini fındıklı krokan ile süsledim.Ortaya bu çıktı :)



Misafirlerim için yaptıgım humusun üzerini  süslerken Aysegül'ün İg'de paylaşmış oldugu resimden ilham aldım :)



 Ve Sevgili Omo ve Yumoş'dan gelen valiz, o gün dışardaydım, eve gelirken eşim aradı  güvenlikte kargon varmiş ugra gelirken dedi,ısmarladıgımız bir şey de yok dedim hatta eşime ;), neyse efendim güvenlige sordum onlarda bana bir valiz verdiler , şaşırdığımı görüncede yanlış mı gelmiş dediler :), valizdeki etiketi görünce tanıdım, eve geldim, açtım ve içinden bu güzellikler çıktı, bu güzel ve özel  hediyeler için çok teşekkür ediyorum ve bir ricam var yetkililerden inşallah duyulur sesim, sabun bazlı deterjanlarada yer verirlerse ürünlerinde en çok sevinen ailece biz olacağız :)

     Bu soguk ve kar atıştıran Ankara akşamından herkese mutlu günler diliyorum ...

No comments:

Post a Comment