Friday, February 7, 2014

çiçekli lif modeli

Merhaba degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün çiçekli lif modeli yazisini sunmaya karar verdik.


Değişik Lif Modelleri 2014



cicekli lif modeli 1



Merhaba hanımlar…



İlk lif modeli benim ördüğüm model olsun istedim ,daha öncede söylemiştim sipariş verebilirsiniz diye.. Bir kaç lif modeli paylaşmak istedim bugün ,modeller alıntıdır en ustte kı resım hariç ,yapanların ellerine saglık diyorum



 Fırıldak Lif Modeli



cicekli lif modeli 2



Çiçekli lif



cicekli lif modeli 3



arkası bu sekılde oluyor



cicekli lif modeli 4



Kedili Lif Modeli



cicekli lif modeli 5



Lahana Lif Modeli



cicekli lif modeli 6



Değişik Lif Modeli



cicekli lif modeli 7



Lif Modeli Örneği



cicekli lif modeli 8



Değişik Lif Modelleri 2014


Onerdigimiz guzel yazilar : lif desenleri

No comments:

Post a Comment